nombreuses courses offrent

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

nombreuses courses offrent

Сообщение Banning » 06 май 2019, 15:31

Tijdens je trainingsruns:
1. Wees veilig - Laat vrienden / familie weten waar je aan het hardlopen bent en neem je mobiele telefoon mee. Wees niet bang om een ??ritje te maken als je het nodig hebt. Als je bijvoorbeeld je enkel draait, zal de rest van de weg naar huis je trainingsplan veel meer schaden Adidas Nmd Damen dan iemand bellen om je op te rapen zal je trots schaden. Als je 's nachts of' s morgens vroeg rent, zorg dan dat je gezien kan worden. Ik draag zeer (onaangename) neonkleuren en heb zelfs een knipperend licht dat op mijn shirt klikt (deze worden verkocht in de meeste winkels voor sportartikelen en sportartikelen). Ik zie er misschien niet de meest modieuze uit, maar auto's kunnen me zien aankomen en dat is het belangrijkste.

2. Luister naar je lichaam - Als een afstandsloper training voor een race moet je van gedachten veranderen. Het gaat niet langer alleen om een ??geweldige run die dag, het gaat om het einddoel - jouw race. Als je pijn hebt tijdens het hardlopen, of kunt zien dat er iets mis is, is het niet de moeite waard om door te duwen. Stop, rust, herstel en sla het op voor een nieuwe run. Door door blessures of zelfs door Nike Air Max 270 Femme ziekte heen te duwen, kun je jezelf op de lange duur misschien meer in de war maken (zegt het meisje dat niet naar haar eigen advies luisterde en eindigde met bronchitis / borderlinepneumonie gedurende 2 maanden omdat ze dacht dat ze door haar heen kon rennen verschrikkelijke verkoudheid). Echter, dat gezegd hebbende, realiseer je niet dat elke run een goede run is en leer om het verschil te zien tussen runs waar je gewond / ziek bent en moet stoppen, en die waar je gewoon een gewone molen bent, heet, of moe run en moet doorgaan.

3. Hydrateren - Draag water, of je favoriete drankje, met je mee op lange runs of plan in hydratiestops. Persoonlijk ren ik met een CamelBak (het Dart-model) voor lange runs omdat ik het de voorkeur geef aan een drinkslang, maar het gaat allemaal om je eigen persoonlijke voorkeur. Probeer verschillende Adidas Superstar Uomo hydratatiemethoden uit terwijl je traint, zodat je klaar bent op de racedag.
4. Brandstof - Zodra je de dubbele cijfers tegenkomt, heb je meer nodig dan alleen water of een sportdrank om je lichaam van brandstof te voorzien. Veel races bieden gels of bananen aan en als je van plan bent om deze tijdens de race te eten, kun je overwegen om te oefenen met hetzelfde merk / aroma dat op de baan zal zijn om ervoor te zorgen dat ze je maag niet van streek maken. Persoonlijk kan ik gels niet gebruiken omdat de consistentie mij uit de pan haalt (vreemd, ik weet het) dus draag ik mijn eigen alternatief op mijn lange runs en ook op racedagen. Persoonlijk ben ik een Honey Stinger Fruit Chews-fan omdat ze voor mij het gemakkelijkst zijn om tijdens een race op te eten en in de kou te blijven.

5. Oefen Like it Race Day- Probeer alles wat u van plan bent www.simadelpulpo.es tijdens Nike Air Max 2017 Heren het racen op uw lange runs. Ik bedoel de brief. Draag hetzelfde ondergoed, korte broek / broek, shirt, sokken, schoenen, enz. Zodat u ervoor kunt zorgen dat alles comfortabel zit en op zijn plaats blijft. Pak je brandstof en hydratatie in en oefen ermee. Als u apps voor mobiele telefoons wilt gebruiken of een camera bij u wilt nemen, doe het dan op uw lange termijn om te zorgen dat het praktisch is en voor u werkt. Haal de knelpunten en fouten nu uit de weg, zodat je alles wat je nodig hebt vóór de race kunt veranderen en veranderen.
Banning
Старший свадебный ангел

Благодарил (а): 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты