goed voor mijn looppatroon

Создавайте свои персональные дневники, пишите о процессе подготовки, делитесь мнением о свадебном сервисе, своими переживаниями и радостями, размещайте фото и просите совета у других невест. Не забывайте о позитиве!

Модераторы: Ainura, anikona, L@dy_Fl@me, Vitality, Эмми

goed voor mijn looppatroon

Сообщение Banning » 18 янв 2019, 13:55

Trainers met een laag kussen hebben de afgelopen jaren in populariteit gewonnen met veel hardlopers die overstappen op schoenen zoals Hoka One One (in principe elk model), Brooks Glycerins, asics Gel Nimbus en de Saucony Triumph ISO.

Als mensen in de afgelopen Asics Gel Lyte 3 Mujer jaren echter hebben nagedacht over een neutrale loper van Nike, is de Pegasus de enige echte naam die bij hem opkomt. De grotere broer, de Vomero, is een bijzaak geweest.

Ik begrijp waarom, vaak over het hoofd gezien voor nieuwe technologie?n en updates (de 13s leken in mijn gedachten op de Pegasus 30s). In de volledig opnieuw Nike Internationalist Femme ontworpen 14s is Nike echter eindelijk bereid om de Vomeros te demonstreren en ze in de schijnwerpers te zetten.

De Vomero 14 is de neutrale trainer met hogere demping van Nike. Hoewel minder bekend als de Pegasus of minder geadverteerd dan de epische reactie, vertegenwoordigt de Vomero het maximale kussenniveau van de neutrale lijn.

Deze schoen wordt direct afgemaakt tegen populaire max-aanbiedingen zoals de Brooks Glycerin, Saucony Triumph ISO, asics Gel Nimbus, New Balance 1080.

Die andere schoenen zijn veel zichtbaarder tijdens races dan de Vomero, maar Nike hoopt dat dit model dat allemaal zal veranderen.

Toen deze schoenen arriveerden, was ik opgewonden. Uit de foto's online en uit pre-review onderzoek, wilde ik deze schoenen persoonlijk zien, en ze stelde niet teleur.

Dit is misschien de mooiste schoen (fysiek) die ik ooit heb Nike Air Max Zero Dames besproken. Ik kreeg de Burgandy Ash / Gunsmoke colorway toegestuurd, en het zijn gewoon geweldig uitziende schoenen.

Moet Nike krediet geven, ze weten iets visueel aantrekkelijk te maken.

Toen ik ze op mijn voeten zette, was ik onder de indruk van het kwaliteitsgevoel. Ze doorstonden een hele dag lesgeven terwijl ze veel kussen gaven, en de eerste run die ik deed was goed.

Ik zag dat het kussen op de voorvoet een beetje ontbrak, en dat is iets waar ik tijdens de pech wat tijd aan zal besteden.

De herontworpen zooleenheid voor de Vomero omvat het op weg zijn naar een meer gestroomlijnde look en feel overal. Dit betekent dat de enige eenheid de blade-achtige look aanneemt die Nike is gaan gebruiken voor de Vapor Fly en Pegasus.

Dit betekent dat de basis van de toebox smaller is dan in de 13s. Ze passen qua lengte qua lengte, en werkten goed voor mijn looppatroon.

Nike heeft de zooleenheid bijgewerkt met hun nieuwe React foam-tussenlaag, die ze over een Zoom Air-eenheid over de volledige lengte plaatsen.

Dit levert het prototypische impactkussen van de luchteenheid op wanneer je toeslaat, maar dan reageert het React-schuim om te reageren en je naar de volgende stap te duwen. Deze twee materialen werkten heel goed samen.

Nike besloot echter ook om de hoeveelheid kussen op de voorvoet te laten vallen. Misschien denkend dat er genoeg kussen was voor alle Nike Air Max Motion Womens hardlopers, werden ze zwaar met kussen onder de hiel en een beetje onder de voorvoet gekamd.

Ik, als spits tussendoor, merkte dit tijdens de meeste van mijn runs op. Ze voelden zich veel vaster dan ik had verwacht of de dertien jaar deden het vorig jaar.
Banning
Старший свадебный ангел
 
Сообщения: 1093
Зарегистрирован: 15 янв 2019, 15:06
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Дата свадьбы: 05.05.1988

Вернуться в Дневник невесты

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Majestic-12 [Bot] и гости: 57