Hvad er en "Om mig" side om? Det lyder som et sjovt sp?rgsm?l p? en m?de, ikke? Men p? trods af dens redundans er det et vigtigt sp?rgsm?l. Din "Om mig" side er en side om dig! Det er en mere Adidas Yeezy 350 Boost Femme personlig side med information end dine andre sider.
"Om mig" -siden skal bruges til at fort?lle dine kunder og bes?gende om, hvad du g?r, og hvorfor du g?r hvad du g?r. Dette er din chance for at lade bes?gende vide, Adidas Superstar Femme Bleu hvad der motiverede dig til at starte din virksomhed, dele en hobby, der er speciel for dig, og bare lade dit publikum l?re dig at kende bedre. Men hvad skal der medtages i din "Om mig" side? Der er ingen m?de at Nike Air Max 2016 Mujer lave en "Om mig" side p?. Men der er et par ting, som du normalt ser p? denne type side. Nedenfor er en liste over nogle af de vigtigste begreber til at huske og inkludere, at du m?ske vil medtage p? din.
VED din Adidas Zx 500 Damen lydighed.
F?r du begynder at oprette din "Om mig" -side, skal du analysere din m?lgruppe og t?nke p?, hvem du taler med. Husk at du ikke fors?ger at appellere til alle, og ikke alle vil lide dig eller dit m?rke. Nike Air Max 95 Damen S? bare fokusere p?, hvad du ved, din m?lgruppe vil gerne vide og lave en liste over ting, der skal medtages.
BRUG UDTALELSE OG FAKTA
Der er tid til at fokusere p? fakta. Hvis du er udgiver af nyhedsartikler eller andre Adidas Eqt Support Adv Womens faktuelle oplysninger, vil du gerne medtage prim?rt fakta, som folk ?nsker eller har brug for at vide. Men p? din "Om mig" side kan du inkludere din personlighed, nogle meninger og andre ting, der appellerer Adidas Tubular Femme til dit publikum.